نیروگاه خورشیدی شامل دو طراحی است اول میزان توان نیروگاه و دوم طراحی فنی و تجهیزات نیروگاه

طراحی فنی نیروگاه :

شرکت فرا انرژی سبز آذرخش با بهره گیری از نیروهای متخصص و دوره دیده خود طراحی انواع نیروگاه های خورشیدی متصل به شبکه را با در نظر گرفتن محل جغرافیایی احداث نیروگاه، ساختگاه اجرای نیروگاه، میزان تابش انرژی خورشیدی و دیگر پارامترهای مورد نیاز انجام می دهد. این مجموعه طراحی نیروگاه های خورشیدی را با استفاده از نرم افزار های مورد تایید وزارت نیرو نظیر PVSYST، PVSOL، SUNNY DESIGN  و ... انجام می دهد. ما تنها شرکتی هستیم که اگر نیروگاه طراحی شده توسط متخصصین ما نصب و راه اندازی شود، مطابقت خروجی نرم افزار و طراحی را با خروجی عملیاتی نیروگاه و عملکرد آن گارانتی می نماییم. تمامی طراحی های این مجموعه با تلفات کل زیر 2% صورت می پذیرد.

برای طراحی میزان توان نیروگاه خورشیدی از دو روش می توان استفاده نمود :

  • طراحی بر اساس میزان سرمایه گذاری مالک نیروگاه : در این روش مشتری میزان سرمایه گذاری و یا درآمد مد نظر خود را اعلام می کند و بر اساس آن توان نیروگاه مشخص می گردد. به طور مثال چنانچه فردی بخواهد سرمایه گذاری حدود 200 میلیون تومانی انجام دهد بهترین پیشنهاد ما اجرای یک نیروگاه 5 کیلو واتی خواهد بود.
  • طراحی بر اساس شرایط ساختگاه :

بر این اساس ظرفیت انشعاب کنتور برق و نیز مساحت پشت بام یا فضایی که قرار است نیروگاه در آن اجرا شود مد نظر قرار می گیرد. به طور مثال یک مشتری با کنتور برق سه فاز 32 آمپر حداکثر می تواند 40 کیلو وات نیروگاه خورشیدی احداث نماید و به فضایی در حدود 500 متر مربع فاقد هرگونه سایه اندازی نیاز دارد.

 

مفتخر هستیم برای سرمایه گذاران محترمی که ببه این شرکت برای احداث نیروگاه خود مراجعه می کنند  کلیه مراحل اخذ مجوزات و قرارداد خرید تضمینی و طراحی نیروگاه (زیر 200 کیلو وات) را به صورت کاملا رایگان انجام دهیم.

در صورت نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با نیروگاه خورشیدی، می توانید جهت مشاوره و طراحی نام و نام خانوادگی و شماره  تماس خود را در سامانه ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

برای آپلود، فایلی را به این قسمت بکشید یا کلیک کنید. تا 5 فایل را می‌توانید آپلود کنید.
برای آپلود، فایلی را به این قسمت بکشید یا کلیک کنید.